Selecteer een pagina

Vakbekwaam, deskundig, enthousiast en supportief. Dé professionals op het gebied van voedseleducatie voor kinderen en jong-volwassenen.

cursus

CURSUS ‘KOKEN MET KINDEREN’

De koks van Onderwijsgezond koken al ruim 10 jaar met kinderen en jongeren in allerlei situaties en voor allerlei aangelegenheden. In samenwerking met het onderwijs hebben we de ‘lessons learned’ en de achterliggende theorie samengevoegd tot een cursus van een halve dag rond de pijlers diëtetiek, pedagogiek & didactiek en veiligheid.
In de cursus zijn diverse praktische werkvormen opgenomen die je de gelegenheid bieden om te oefenen met bepaalde situaties.

Na afloop van de cursus ‘Koken met kinderen’ kun je:

• onderbouwen wat gezond voedsel is en waarom het belangrijk is om gezond te eten;
  • een les in de juiste volgorde opbouwen en door gerichte positieve feedback het groepsproces van kinderen stimuleren;
  • je lessen zó voorbereiden dat gevaarlijke situaties tijdens het koken met kinderen worden voorkomen en de voedselveiligheid tijdens het koken met kinderen kan worden gegarandeerd.

Datum <locatie>
Locatie <datum>
Kosten 161 euro excl. btw

Let op!
Inschrijven kan tot uiterlijk <datum> via het formulier.
Klik op ‘inschrijven’ en vul de gegevens in.

inschrijven

Momenteel heeft onderwijsgezond diverse vacatures en opdrachten waarvoor wij superchefs zoeken, bekijk daarvoor de vacature.

Heeft u nog vragen over de cursus ‘Koken met kinderen’?
Mail naar info@onderwijsgezond.nl of bel 06 2936 9810.